Школа в природі

Школа в природі

Не секрет, що діти приходять до навчального закладу з різною психологічною і фізичною підготовкою. Саме від того, як відбудеться перше знайомство, залежить, чи відвідуватиме дитина школу із задоволенням, чи стане вона для неї важким тягарем.

Стан підготовки дітей до школи полягає в переорієнтації її змісту від суто навчальної до розвивально-соціальної. Початок навчання шестирічок пов’язаний з необхідністю враховувати важливі  психологічні закономірності їхнього розвитку.

Кожен вчитель Краснопільської гімназії, готуючись до роботи з майбутніми першокласниками, ретельно вивчає індивідуальні особливості дітей, які будуть відвідувати заняття «Школи в природі».  Таке спостереження дає змогу  правильно та оптимально ефективно обрати напрям роботи з дітьми.

Заняття проводять вчитель-класовод, практичний психолог гімназії та вчитель іноземної мови. Вони намагаються забезпечити приблизно однаковий рівень підготовки всіх дітей до навчання в 1 класі, застерегти їх від перших учнівських невдач і розчарувань, які можуть негативно вплинути на весь подальший хід навчально-виховного процесу. Періодичність занять – 2 рази на місяць, починаючи з листопада до кінця квітня.

Основною формою проведення занять є екскурсії. Вони мають великий виховний вплив на дітей. Сприйняття краси природи, до якого  діти постійно спонукаються, відчуття її гармонії, доцільності, на яких загострюється їхня увага, сприяють розвитку естетичних почуттів, позитивних емоцій, доброти, дбайливого ставлення до всього живого. Вчитель та психолог дбають про те, щоб діти були допитливими дослідниками і відкривачами світу, щоб істина постала перед ними не як готовий висновок, а у вигляді яскравої картини навколишнього світу, пережитої з трепетним биттям серця.  Під час виконання спільних завдань майбутні школярі вчаться спілкуватися між собою, поводитись один з одним та у навколишньому світі.

Одним з завдань роботи «Школи в природі» є не тільки знайомство з дитиною та підготовка її до навчання, а ще й знайомство з батьками, налагодження тісного взаємозв’язку «сім¢я – гімназія». Адже, на думку В.О.Сухомлинського «Найбільш повноцінне виховання – це, як відомо, шкільно-сімейне. …Духовне і морально-естетичне багатство сімейного життя – найважливіша умова успішного виховання дитини і в домашніх умовах, і в дитячому садку , і в школі».

Відгуки батьків та вчителів, спостереження психолога показують підвищення комунікативної компетентності дітей, значне спрощення періоду адаптації до навчання у школі, зменшення шкільної тривожності та шкільних страхів.

Успішно проводиться впродовж кількох років ця кропітка і досить важлива робота педагогічним колективом Краснопільської гімназії.

Методист РМК  Откидич Л.В.

Школа в природі

Відправте коментарій on "Школа в природі"

Залиште коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.


*