Психологічний супровід першокласників

Сьогодення потребує креативного ставлення до життя: витримки, мудрості, прагнення нового. Школа для дітей має стати осередком мрій, де кожен повірить в те, що зможе себе реалізувати як особистість. Діти мріють про школу ,в якій пануватиме атмосфера підтримки, заохочення до навчання та рівності між усіма дітьми , не зважаючи на статус та індивідуальні особливості психофізичного розвитку. Маленькі школярики мріють про школу ,в якій думка кожної дитини буде почута. Саме в такій школі учитель в очах дітей є порадником та другом ,а це означає ,що вчитель доброзичливий  і життєрадісний, готовий прийти на допомогу кожній дитині та надати підтримку. З перших днів перебування дитини у закладі важливо створити комфортні умови для цікавого і радісного навчання. Важливо організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями, На уроках  необхідно вчити  дітей активно слухати в умовах усного спілкування ,навчати взаємодії в парах та групах. І головне : допомогти дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до радісного пізнання світу. Саме від вчителя першокласник має отримати відповіді на такі запитання:

  • Навіщо мені ходити до школи?
  • Що я очікую від шкільного життя?
  • Хто я?
  • Хто мої однокласники?
  • Як мені безпечно дістатися до школи і повернутися додому

   Невід’ємною частиною психологічного супроводу першокласників є конструктивна взаємодія школи з дошкільним закладом. Вчителю-класоводу важливо вивчити інформацію про стан здоров’я своїх вихованців, познайомитись з батьками першокласників. Досить важлива роль практичного психолога в період адаптації дітей до навчальної діяльності. Використовуючи різноманітні  види роботи з дітьми, (консультативна, корекційна, просвітницька ,діагностична) практичний психолог разом з вчителями ,адміністрацією   створює безпечний освітній простір для дитини. Спеціалісти психологічної служби  проводять семінари-практикуми, психолого-педагогічні консиліуми, консультації ,бесіди для вчителів  та батьків щодо пошуку ресурсів та мотивів діяльності, зняття внутрішніх та зовнішніх бар’єрів ,що заважають у практичній Концепції Нової  української школи. Отже, головне завдання  освітян – створення   у закладі безпечного, дружнього до дитини, освітнього середовища.

Методист з психологічної Т.С. Скирта

Відправте коментарій on "Психологічний супровід першокласників"

Залиште коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.


*