Формування стійкості до стресу у дітей та учнівської молоді шляхом використання інтерактивних форм і методів роботи практичного психолога

Формування стійкості до стресу у дітей та учнівської молоді шляхом використання інтерактивних форм і методів роботи практичного психолога

15-го лютого 2019 року на базі  Ряснянського  НВК відбувся семінар-практикум для практичних психологів Краснопільського  району за темою: « Особливості формування стійкості до стресу у дітей та підлітків» .Учасників семінару гостинно привітала керівник закладу Карпенко Ольга Миколаївна. Вона розповіла про пріоритетні напрямки діяльності закладу.

На семінарі-практикумі була заявлена досить актуальна проблема, яка реалізується в закладі  шляхом  використання різних форм психологічної взаємодії з учасниками освітнього процесу. Формування  стресостійкості у дітей та учнівської молоді є одним із головних завдань діяльності практичного психолога Ряснянського НВК Горват Жанни Василівни, яка презентувала свій довід роботи щодо попередження домашнього насильства та  булінгу серед дітей та підлітків, використовуючі активні форми роботи .

Практичний психолог запросила  учнів 10-11 класів  до участі у тренінговому занятті на тему:  « Попередження домашнього насильства та жорстокої поведінки серед підлітків». Під час  заняття учасники  семінару  відмітили  сприятливий мікроклімат в групі, творчу взаємодію серед старшокласників, відчуття значимості проблеми щодо булінгу.

Старшокласники із зацікавленістю працювали в групах, релаксували під чудову музику ,дарували один-одному позитивні емоції.

Наймолодших вихованців закладу Жанна Василівна запросила до розвиваючого заняття на тему: « Вчимося жити в мирі та злагоді» . Радість  і задоволення  випромінювали очі дітлахів, коли вони виконували цікаві вправи, говорили компліменти один-одному ,ділилися враженнями про заняття.

Підводячі підсумки семінару, учасники його висловили вдячність  практичному психологу, Горват Жанні Василівні ,за надану можливість отримати цікавий досвід щодо попередження насильства в учнівському середовищі  та  адміністрації закладу, Карпенко Ользі  Миколаївні та Лимар Ользі Василівні, за сприяння  у  впровадженні заходів психологічного спрямування.

Методист з психологічної служби                                                      Т.С.Скирта

Формування стійкості до стресу у дітей та учнівської молоді шляхом використання інтерактивних форм і методів роботи практичного психологаФормування стійкості до стресу у дітей та учнівської молоді шляхом використання інтерактивних форм і методів роботи практичного психологаФормування стійкості до стресу у дітей та учнівської молоді шляхом використання інтерактивних форм і методів роботи практичного психологаФормування стійкості до стресу у дітей та учнівської молоді шляхом використання інтерактивних форм і методів роботи практичного психологаФормування стійкості до стресу у дітей та учнівської молоді шляхом використання інтерактивних форм і методів роботи практичного психолога

Відправте коментарій on "Формування стійкості до стресу у дітей та учнівської молоді шляхом використання інтерактивних форм і методів роботи практичного психолога"

Залиште коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.


*